تدویرسمیناردینی وعلمی برای استادان وکارمندان موسسه تحصیلات عالی سرپل:

spu_admin
پنجشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۵
تصویرازسمینار

سمینار سه روزه دینی و علمی به هدف اعتمادسازی بیشتر میان استادان و امارت اسلامی؛ ابلاغ حقانیت و پالیسی کلی امارت اسلامی؛ تفاهم و همصدایی وزارت تحصیلات عالی و استادان و روشن ساختن تمدن اسلام برای استادان و کارمندان موسسه ی تحصیلات عالی سرپل تدویر یافت.

این سمینار با حضور معاون مقام ولایت سرپل، روسای ادارات، شیوخ و علمای کرام، تعدادی از مجاهدین امارت اسلامی افغانستان، استادان و کارمندان موسسه ی تحصیلات عالی سرپل در سالون کنفرانس های این موسسه با تلاوت آیات کلام الله مجید توسط قاری عبدالله نوری آمر ارشاد و دعوت این موسسه آغاز گردیده و مراسم افتتاحیه ی آن با صحبت های پوهنیار فرید احمد حفیظی رئیس موسسه ی تحصیلات عالی سرپل، سخنرانی های وحدت محور، بیدارگر، روحبخش و همه جانبه ی الحاج داملا محمد نادر حقجو معاون و سرپرست ولایت سرپل، مفتی ذبیح الله... معاون اداری ریاست معارف، مولوی غلام حیدر... رئیس اقتصاد، مولوی محمد حسن عاصم رئیس صحت عامه ی ولایت سرپل و شیخ محمد یوسف ... خاتمه یافت.

بخش دوم سمینار که به موضوعات دینی و علمی مهم می پردازد با تقریر و بیانات گهربار شیوخ عظام آغاز و با استقبال زایدالوصف و اشتراک فعال استادان و کارمندان جریان داشته و فردا پنج شنبه ۱۷ شعبان ۱۴۴۴ مطابق با ۱۸ حوت ۱۴۰۱ خاتمه خواهد یافت.

قابل ذکر است که سلسله سمینارهای دینی و علمی از جانب وزارت محترم تحصیلات عالی ا.ا.ا. در تمام نهادهای های تحصیلی راه اندازی شده است

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۳:۹
Background image

محفل دفاع پروژه های دیپلوم محصلان پوهنځی انجنیری جیولوجی و معادن مؤسسه تحصیلات عالی سرپل

محفل دفاع پروژه های دیپلوم محصلان پوهنځی انجنیری جیولوجی و معادن مؤسسه تحصیلات عالی سرپل برگزارگردی
روزیکشنبه مورخ 21/9/1445 مطابق12/1/1403 
محفل ششمین دور دفاع از پروژه های دیپلوم. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۰:۱۶
Background image

جلسه شورای علمی مؤسسه تحصیلات عالی سرپل روز پنجشنبه مورخ 4/9/1445 برابر با 24/12/1402 تدویر یافت.

جلسه شورای علمی مؤسسه تحصیلات عالی سرپل روز پنجشنبه مورخ 4/9/1445 برابر با 24/12/1402 تدویر یافت.
این جلسه تحت ریاست محترم الحاج مولوی سید شاه حمیدی  رئیس موسسه تحصیلات عالی سرپل، با. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱/۲۳ - ۱۱:۲۴
Background image

ورکشاپ آشنایی با محیط اکادمیک و مقرره آموزش دوره لیسانس برگزار گردید.

آمریت مرکز انکشاف مسلکی استادان ((PDC ورکشاپ یک روزه را به روز سه شنبه تاریخ ۱۴۰۲،۰۱،۱۵ تحت عنوان آشنایی محصلان جدیدالشمول با محیط اکادمیک و مقرره آموزش دوره لیسانس در صالون کنفرانسهای. . .

BACK TO NEWS