محفل دفاع پروژه های دیپلوم محصلان پوهنځی انجنیری جیولوجی و معادن مؤسسه تحصیلات عالی سرپل

spu_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۳:۹
photo

محفل دفاع پروژه های دیپلوم محصلان پوهنځی انجنیری جیولوجی و معادن مؤسسه تحصیلات عالی سرپل برگزارگردی
روزیکشنبه مورخ 21/9/1445 مطابق12/1/1403 
محفل ششمین دور دفاع از پروژه های دیپلوم محصلان پوهنځی انجنیری جیولوجی و معادن با حضورمحترم الحاج مولوی سید شاه حمیدی رئیس مؤسسه تخصیلات عالی سرپل، محترم پوهنیار سعد الله خدیم زاده معاون علمی وامور محصلان، اعضای کمیسیون موظف، استادان، آمرین و محصلان برگزارگردید.
ابتدا برنامه با تلاوت چند آیات از کلام الله مجید توسط محترم قاری عبد الله نوری آمر ارشاد ودعوت مؤسسه آغاز سپس نامزد پوهنیار دین محمد نظری استاد دیپارتمنت تفحص و اکتشاف معادن مواد مفیده جامد به نمایندگی از استادان پوهنحی مذکور در مورد پیشینه پوهنځی انجنیری جیولوجی و معادن روشنی انداخته افزود.
از سال تاسیس این پوهنځی تا اکنون با تلاش و زحمات اساتید مجرب به تعداد ۳۷۸ تن از محصلان فراغت حاصل نموده و قرار است امروز در ششمین دور فراغت به تعداد ۶۵ تن محصلان از  دو دیپارتمنت (تفحص و اکتشاف معادن مواد مفیده جامد و دیپارتمنت اکتشاف و استخراج ساحات نفت و گاز دار) فارغ گردد، که این خود یک افتخار بزرگ برای این مؤسسه محسوب می‌شود.
متعاقباُ الحاج مولوی سیدشاه حمیدی رئیس مؤسسه تحصیلات عالی سرپل تکمیل پروژه های دیپلوم و فراغت آنها به سویه لیسانس را تبریک گفته پیرامون فضیلت کسب علم و دانش ایراد سخن نموده حدیث مبارکه خیرالناس من ینفع الناس بهترین انسان کسی است که خیر و نفع آن به دیگر انسان ها برسد  شما کسانی هستید که درآینده نفع شما به مردم و به وطن میرسد.
در ادامه  معاون صاحب علمی در مورد امکانات و تسهیلات  موسسه برای محصلین پوهنحی مذکور قرارگرفته بود صحبت نموده در مورد  حس وطن دوستی  صحبت ارائه نمود. 
سپس قیام الدین سروری یکی از محصلان دیپارتمنت نفت و گاز پروژه دیپلوم تحت عنوان (محاسبه سمنت کاری چاه نمبر ۳۷ ساحه گازدار یتیم تاق) به رهنمایی پوهنیار صحبت الله انیس تکمیل نموده بودند ارائه نموده و مورد تأیید هیئت ژوری اخذ دفاع از پروژه های دیپلوم قرار گرفت و در ادامه شتاب  ابراهیمی محصل دیپارتمنت تفحص و اکتشاف معادن مواد مفیده جامد پروژه را تحت عنوان( ساختمان جیولوجکی و اکتشاف مقدماتی معدن  طلای زرکشان انگوری) به رهنمایی نامزد پوهنیار دین محمد نظری  ارائه و مورد تأیید هیت مذکور قرار گرفت.
در فرجام برنامه با دعاییه خیر اختتام یافت.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۲ - ۱۳:۶
Background image

هئیت ارزیابی و نظارت مقام محترم وزارت تحصیلات عالی

هئیت ارزیابی و نظارت مقام محترم وزارت تحصیلات عالی در بخش علمی (اکادمیک) به موسسه تحصیلات عالی سرپل تشریف آوردند.
الیوم پنجشنبه مورخ 1403/2/20 هئیت ارزیابی و نظارت مقام محترم وزارت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱/۲۳ - ۱۱:۲۴
Background image

ورکشاپ آشنایی با محیط اکادمیک و مقرره آموزش دوره لیسانس برگزار گردید.

آمریت مرکز انکشاف مسلکی استادان ((PDC ورکشاپ یک روزه را به روز سه شنبه تاریخ ۱۴۰۲،۰۱،۱۵ تحت عنوان آشنایی محصلان جدیدالشمول با محیط اکادمیک و مقرره آموزش دوره لیسانس در صالون کنفرانسهای. . .

پنجشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۵
Background image

تدویرسمیناردینی وعلمی برای استادان وکارمندان موسسه تحصیلات عالی سرپل:

سمینار سه روزه دینی و علمی به هدف اعتمادسازی بیشتر میان استادان و امارت اسلامی؛ ابلاغ حقانیت و پالیسی کلی امارت اسلامی؛ تفاهم و همصدایی وزارت تحصیلات عالی و استادان و روشن ساختن تمدن. . .

BACK TO NEWS